ماضي في حياتك








انا مستاهلش تكلمني وتسأل عني
انا مستاهلش ترجعلي وتطمني
للدرجه دي خلاص بقيت ماضي في حياتك

ليه بس قادر ع البعاد وظالمني
وانت اللي عارف ان حبك شئ في دمي
واللي كاسرني اني بقيت خارج حياتك


يا دنيا ليه بتقسي علي قلبي وعليا
مكفايه هجره وانتي عارفه أثره فيا
انا نفسي مره ترحميني ولو شويه

ليه بس كل ما قلبي يبكي بتجرحيني
يبئا حبيبي زاللني وانتي تموتيني
طب اعمل ايه وجرحي ليكو بئا غيه



كلام كان جوايا وقولت يلا اغنيهولك
كلام من قلبي واللي في قلبي بيه وصفتهولك
ومهما اوصف في قلبي مفيش كلام يوصف ما بيا

حياتي بعد منك عشت فيها مفيش جديد
والاقي فين حياتي وقلبي بعدك عاش وحيد
ومش قادر يصدق ان قلبك ضحي بيا


يجوز قلبك يكون ناسي انا ليك ابئا مين
ياريت تفكره بقلبي وكلامي فين وفين
بلاش تسيبه ينسي قلب يما كان شاريه

ولسه انا مستعد  اعيش معاه طول السنيين
ولسه مستعد اغني ليه كلام حزين
لحد ما يعترف اني انا نبضه اللي فيه

اعترف

انا مستاهلش تكلمني وتسأل عني
انا مستاهلش ترجعلي وتطمني
للدرجه دي خلاص بقيت ماضي في حياتك

ليه بس قادر ع البعاد وظالمني
وانت اللي عارف ان حبك شئ في دمي
واللي كاسرني اني بقيت خارج حياتك


عبدالرحمن سامي


تابعونا علي الفيس بوك 





0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي