انا مش هبكي






انا مش هبكي
ولا حتي هندم ان قلبي ضاع معاك
.....
انا متشكر
يا اللي في يوم عمري وقلبي كان فداك

.....

انا مستحيل اغلط في يوم وارجع لحبك
انا مستحيل قلبي في يوم يرجع يكونلك
ومستحيل اقول عليك كلام يضرك
ومستحيل انسي الهوا اللي كان ما بينا
.....
انا غصب عني عمري ما ابئا تاني ليك
ومستحيل اضعف في يوم قدام عنيك
غصب عني هييجي يوم وهحب غيرك
وغصب عني هنسا كل اللي ما بينا


**********


ياللي انت
مشتقتش في يوم ترجع لحضني
وكنت مشتقلك في يوم ترجع تخدني
انا عمري ما انسي انك انت ناكر لحبي
.....
كتير بخاف لما بشوف قلبك بيبعد
وبحس جوايا بشئ عمال بيعند
عايزني اسامح وارجع ابكي ليك حبيبي
ترجع لحضني

......
وانا مستحيل اغلط في يوم وارجع لحبك
انا مستحيل قلبي في يوم يرجع يكونلك
ومستحيل اقول عليك كلام يضرك
ومستحيل انسي الهوا اللي كان ما بينا
.....
انا غصب عني عمري ما ابئا تاني ليك
ومستحيل اضعف في يوم قدام عنيك
وغصب عني هييجي يوم وهحب غيرك
وغصب عني هنسا كل اللي ما بينا

**********

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي