ازاي رضيت بيكي







ازاي رضيت بيكي
ورضيت بلياليكي

وازاي صابر قلبي
من شوقه لعنيكي


متسأليش تاني حبيبتي
السؤال دا فات علينا
..
ازاي بحبك يا حبيبتي
اكيد بئا دي غلطه فينا


وغلطتي بئا دي و انا راضي بيها
وبدعي ربي انه يخليها
عشان انا بئا لقيت اوي فيها
سعادتي واللي انا بتمناه
.....
دي غلطتي بئا وانا المسؤل
رضيت اكونلك بئا علي طول
وحبنا هيطلع للنور
دا الفرح دا اللي انا بستناه



**********

حبيتك فين وامتي
وايه بئا السبب

هديكي انا الجواب
واديكي كمان سبب
....

حبيتك علشان قلبك
حبيتك علشان صورتك
حبيتك علشان نفسي
اتعلق بئا في هواكي
.....
حبيت عقلك وجمالك
حبيت صوتك وكلامك
حبيت فيكي احلامك
بتمني اعشها معاكي

.....

متسأليش تاني حبيبتي
السؤال دا فات علينا
...
ازاي بحبك يا حبيبتي
اكيد بئا دي غلطه فينا


وغلطتي بئا دي و انا راضي بيها
وبدعي ربي انه يخليها
عشان انا بئا لقيت اوي فيها
سعادتي واللي انا بتمناه
.....
دي غلطتي بئا وانا المسؤل
رضيت اكونلك بئا علي طول
وحبنا هيطلع للنور
دا الفرح دا اللي انا بستناه



0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي