اسكتش ( اربع تلاميذ )








كلنا نفسنا
نحقق أحلامنا
نخاف علي بعضنا
ونشوف قدامنا


انا نفسي أذاكر وانجح
وبابايا يكون فرحان
والماما بفرحي تفرح
لما يجيلي العرسان

وأتشرط وأطلب وأمر
ويكون ليا طلباتي
وأهم ما في اللي هحبه
يقول للماما يا حماتي

علشان دي الماما بتاعتي
أما بئا المامه بتاعته
لازم تكتبلي تعهد
انها مش هتزعلنا


كلنا نفسنا ,, نحقق أحلامنا
نخاف علي بعضنا ,, ونشوف قدامنا


مشكلتي كبيره
دي قضيه خطيره
انا عايز اصرخ وأجعر وانده الدكاتيـــر

انا ليه بئا بصقت
ليه انا مش بنجح
انا عايز أفهم
بصقت ليه كتيــــر


حلمي ان انا أوصل
للبكاريوس
وأوعدكو اني ابدء
وأفضل محبوس
انا هفضل اذاكر
وأكل كلكوز

الوقت ده سيف
موجود في دولابنا هههها

كلنا نفسنا ,, نحقق أحلامنا
نخاف علي بعضنا ,, ونشوف قدامنا



انا بئا انا غيركم
مشكلتي عاديه
عكس تفكيركم
ومأثره فيا

ده يوماتي بذاكر في اليوم
تقريبا بالعشرين ساعه
والراحه بالنسبالي النوم
ودماغي فاضيه ومفيهاش حاجه

لا اعرف قنـــوات
ولا منتديــــات
ومدونات
ولا سايتات
ولا بعمل شــات
مع البنات

شوفتو انا غلبان ازاي
( صعبـان علينا )
شوفتو انا مخنوق ازاي
( اعمل زينا )
( واحلم زينا )
( وافهم دماغنا )

كلنا نفسنا ,, نحقق أحلامنا
نخاف علي بعضنا ,, ونشوف قدامنا


ياللي بتدرس اقعد ذاكر
بكره تخلص وتكون عاطل

زيي وزي اصحابي دهما
شفتو القهوه لمي ازاي
يما ذاكرنا ويما نجحنا
ومحدش فاهم ايه الجاي


بس انا عندي فكره جميله
أول أمس قعدنا نفكر
ممكن نعمل ايه في حياتنا
فلقينا مليون حاجه وأكتر

ممكن نلعب
ترارارا
ممكن نجري
ترارارا
ممكن نقعد نحكي ونبكي

فاشتغلو دماغكم دي كويس
بكره هتعرفو
بعد ما تخرجو
انكو خارجين ليها بلابيص

كلنا نفسنا ,, منبئاش بلابيص
شكلنا كلنا هنلبس .. تيييييييييييت ..








5 عايز تقول رائيك؟:

انسان يقول...

ههههههههههههه جامده جدا يا عبده

Abdo Sami يقول...

مرسي جدا .. شكرا للمرور

madoo يقول...

جاااامد من يومك يا بيبو

osama يقول...

زى ما قلتلك جيد مرتفع,وبرضه مع الوقت هيكون فى احسن استمرى يا ولدى وربنا يوفقك واحنا معاك

الاستاذ نايم يقول...

منورني يا رجاله والله

مازلت عايش في الحياه بكيفي