صباح الخير



صباح الخير يا حبيبتي
يا اغلي ما ليا في الدنيا
.
انا في اليوم ده هتمني
اصحي ميت مره في الثانيه
.
.........................
يا سلام ع اللي انا حاسه
يا سلام ع اللي انا فيه
.
معقول صوته دا فعلا
ولا انا بحلم بيه
.
صاحي انا علي حسه
صاحي وبغني ليه
.
.................................

يا سلام بقولها من قلبي
دا احلي يوم شفته في عمري
.
معقول بصحي بصوت
واحد عايشله عمري
.
حبيبي اسمعها مني
ورددها وقولي
.

حبيبي انا عايز اقولك
حجات عايش عليها
.
عيونك وابتسامتك
بموت من نظره ليها
.
صوتك عندي يا قلبي
بالدنيا واللي فيها


................

انا مش عارف اغني
ولا عارف اقول كلام
.
انا لسه من شويه
شايفك انا في المنام
.
دا كفايه عليا اصحي
بعد ما شفتك اوام
.
.........................................
انا مش عارف اغني
ولا عارف اقول كلام
.
انا لسه من شويه
شايفك انا في المنام
.
دا كفايه عليا فرحة
وانا صاحي من المنام

..

يا سلام ع اللي انا حاسه
يا سلام ع اللي انا فيه
.
معقول صوته دا فعلا
ولا انا بحلم بيه
.
صاحي انا علي حسه
صاحي وبغني ليه
*****************

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي