محستهاش





محستهاش .
.
لما انت جتني وقولتهالي ...محستهاش.
واما دموعك نزلت يومها ... مشفتهاش.
انا جوا قلبي حجات كتير ... متحسهاش.
انا عايش عمري كله ... لواحده مشفتهاش.
حبيتهـــا دلوقتي زمان ... ميهمكاش .
المهم اني رابط عمري بيها .
..

انا مستنيها ......... من زمان.
واما بتوحشني ....... بقوم انام.
علشان اشوفها......في الاحلام.
بمسك ايديها ...... وبطير كمان.
ولما اعلي .... فوق كتير .
بصحي القيني ... كنت في منام.
.
.....................................
.
محستهاش .
.
الكلمه دي من اي وحده ... محستهاش .
انساني يلا ........ متستناش .
سبني لهمومي ...... ميهمكاش
شوف حد تاني ....... ميصدكاش .
انا سبت نفسي ... ومنستهاش .
ولا عمري هنساها واقول مبحبهاش .
وحتي لو كنت في حياتي مشفتهاش.

..
انا مستنيها ......... من زمان.
واما بتوحشني ....... بقوم انام.
علشان اشوفها......في الاحلام.
بمسك ايديها ...... وبطير كمان.
ولما اعلي .... فوق كتير .
بصحي القيني ... كنت في منام.




0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي