عيد الحب





عيد حب سعيد
يتولد احساس جديد .. بيني وبينك

.
عيد حب سعيد
والنهارده اليوم دا عيد .. قلبك وعينك

.
عيد حب سعيد
والحياه هتبدء اكيد .. وهعيش سنينك

.

ادي اول عيد للحب يمر علينا بعد سنه
حاسس اني دي اول مره احس بجد اني انا
واعرف ان اليوم عيد والعيد هيكون فرح وهنا

..
وادي اول عيد للحب يمر علينا بعد سنه
حاسس اني دي اول مره احس بجد اني انا
واعرف ان اليوم عيد والعيد هيكون فرح وهنا


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


طول عمري عارف ان العيد مش ليا ولناس تانيين
ناس عايشه حياتهم حب وفرحه ويتسمو العاشقين
وانا كنت فاكر ان انا في الحب دا واحد من الناسيين

..
دلوقتي عرفت بجد حلاوة اليوم ده بالنسبلهم
علشان بيحسو ان اليوم ده مخلوق مخصوص علشانهم
والفرصه اهي جت ليهم علشان تاني يجددو احلامهم

..

ادي اول عيد للحب يمر علينا بعد سنه
حاسس اني دي اول مره احس بجد اني انا
واعرف ان اليوم عيد والعيد هيكون فرح وهنا


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انا كان بيمر عليا اليوم دا زمان عادي ولا حاجه
واليوم دا انا حاسس انه ملاني بشوق وحنين وسعاده
وانا بدعي يارب يقرب بينا يا روحي يا اغلي حاجه

..
عيد حب سعيد

.
يتولد احساس جديد

.
والنهارده اليوم دا عيد

.
والحياه هتبدء اكيد

.
بيني وبينك

.
happy حب day



0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي