جو تـــ,,ــاني









انا مش هقولك اني محتاجلك حبيبي
بس انا من غيرك بموت ودا حقيقي
يرضيك تموت قلب مات من شوقه ليك
يرضيك تموت قلبي لا دا حرام حبيبي
..وكمان انا مش هاجي اقولك حاجه تاني
بالنسبه ليا انت في قلبي مش اناني
لو كنت مش حابب عيوني مش حكايه
انك تسبني بس قربك عندي ... جو تاني
.....
والله انا مش محتاج
اني احلفلك بجلالته
ربنا شاهد علي حبي
وقيمتة في قلبي وغلاوته
..كنت اتمني اني اكون
اعرف اسمك من صغري
لكن دلوقتي انا نفسي
تغفل عينك في حضني

*****

حبيبي بدعي ربنا
انه يقرب بعدنا
ويربط ما بينا بحبنا
ونعيش سوا كل اللي جاي
..حبيبي نفسي اقدمك
قدام حبايبي واعرفك
وافضل اغني واوصفك
ويعرفو ان انت املي وانت حلمي اللي جاي
..
والله انا مش محتاج
اني احلفلك بجلالته
ربنا شاهد علي حبي
وقيمتة في قلبي وغلاوته
..كنت اتمني اني اكون
اعرف اسمك من صغري
لكن دلوقتي انا نفسي
تغفل عينك في حضني


**************

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي