في يوم قررت






لما في يوم قررت
ان احنا نفترق

..
من يومها وانا يا حبيبي
عن قلبي مفترق


.
لما في يوم قررت
ان احنا نفترق

..
من يومها وانا يا حبيبي
عن قلبي مفترق

.......

خلاص بجد انا انتهيت من بعد منك
خلاص حبيبي انت افتريت وبعدت عنك
خلاص خلاص انا انتهيت .. انتهيت .. من بعد منك


*****

قلبك حبيبي ازاي يطوعك في القرار
معملش ليه خاطر لقلبي مش حرام
قلبي يعييش من بعد منك فيه مرار
مهو البعاد عنك حبيبي فيه دمار

..

خلاص بجد انا انتهيت من بعد منك
خلاص حبيبي انت افتريت وبعدت عنك
خلاص خلاص انا انتهيت .. انتهيت .. من بعد منك


*****

ارجع حبيبي انا بموت من غير هواك
مش قادر اتنفس واعيش .. غير وياك
تعالي وارجع بينا نعمل اتفاق
خد قلبي مني عشان تعبني يعيش معاك

...

خلاص بجد انا انتهيت من بعد منك
خلاص حبيبي انت افتريت وبعدت عنك
خلاص خلاص انا انتهيت .. انتهيت .. من بعد منك


********************

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي