طالب يتكلم معايا





عايز تقولي ايه تاني
مكفايه بئا دا اللي سمعته
.
ميخلنيش اشوفك تاني
كفايه قلبي اللي خدعته
.. 
وطالب يتكلم معايا
بيقولي محتاجلك ضروري
.
جاله يوم اهوه صدق هوايا
بس خلاص انتهي دوري

..
..
 
اسف يا سيدي انا نسيتك
حتي لو بكدب عليك
.
خلاص انا قررت اسيبك
وعمري ما ارجع تاني ليك

 
. 
عايز تقولي ايه تاني
مكفايه بئا دا اللي سمعته
.
ميخلنيش اشوفك تاني
كفايه قلبي اللي خدعته
.
.................
.
 
دلوقتي راجع تاني ليا
تقولي ياه دانت اللي ليا
.
اسف انا مش هقدر ارجع
ومع السلامه حقك عليا
.. 

نسي لما انا كنت بحتاجه
انا عمري ما كنت بلقيه
.
راجعلي ندمان علي حاله
انا مش هرد ولا اسأل فيه

 
..
 
اسف يا سيدي انا نسيتك
حتي لو بكدب عليك
.
خلاص انا قررت اسيبك
وعمري ما ارجع تاني ليك

 
..
 
وطالب يتكلم معايا
بيقولي محتجلك ضروري
.
جاله يوم اهوه صدقه هوايا
بس خلاص انتهي دوري
.
.
**&&**

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي