لمين غيرك



لمين غيرك هتبئا حياتي

ولمين غيرك هعيش ايامي

ومين غيرك يعيش جوايا

ويبئا معايا طول احلامي



لمين غيرك هحاول اغني

ولمين غيرك انا هحكيله همي

ومين غيرك ينسيني دايما

كل مأسيا و اوجاعي





بعدك مش هقدر احكي ... لاي حد عني

بعدك انا هفضل ابكي ... علشان تحن وترجعلي



بعدك مش هقدر احكي ... لاي حد عني

بعدك انا هفضل ابكي ... علشان تحن وترجعلي





بعدك حبيبي مفيش حياه

دا مفيش حياه غير وانت في حضني









محدش يستاهلني

غيرك انت يا عمري

ودا مش غرور من قلبي

غروري جاي من حبك



بعدك انا هبئا وحدي

مش عايز حد جنبي

ما اقبلش حد يعرف

ان اللي فيا منك





لمين غيرك هتبئا حياتي

ولمين غيرك هعيش ايامي

ومين غيرك يعيش جوايا

ويبئا معايا طول احلامي





بعدك مش هقدر احكي ... لاي حد عني

بعدك انا هفضل ابكي ... علشان تحن وترجعلي



بعدك مش هقدر احكي ... لاي حد عني

بعدك انا هفضل ابكي ... علشان تحن وترجعلي





بعدك حبيبي مفيش حياه

دا مفيش حياه غير وانت في حضني





0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي