انا راضيه






مش بتكلم غير وياك

انا صدقني صريحه معاك

انا ربي مقدرلي هواك

يعني لا يمكن ييجي يوم اخونك







انا من قلبي حقيقي حباك

يعني انسي اني في يوم هنساك

انا مخلصه جدا في هواك

وانا فعلا حفظاك وبصونك







قلبي اهو راضي بيك وانا راضيه

بس انا ببئا معاك هاديه

مكسوفه دايما قدامك

ودا مش معناه ان انا رفضاك







انا فعلا متهيئلي

ان في بعدي بتشتقلي

وانا والله دايما مشتاقه

تييجي اللحظه واكون وياك











قبل ما اشوفك

كنت بعيش في الدنيا عشاني

ولا مره جا الحب في بالي

واما عرفتك قولت لا يمكن

ييجي اليوم و أقع في هواك







وبعد ما شوفتك

ييجي بيومين

قولت اشوفك امتي وفين

وحاولت اعرف اخبار عنك

واتأكدت ان انا عايزاك









قلبي اهو راضي بيك وانا راضيه

بس انا ببئا معاك هاديه

مكسوفه دايما قدامك

ودا مش معناه ان انا رفضاك







انا فعلا متهيئلي

ان في بعدي بتشتقلي

وانا والله دايما مشتاقه

تييجي اللحظه واكون وياك

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي