ضحكتي قلبت بدموع





هتصدق لو قولتلك ان انا لما بشوفك بضحك
وبحاول اخبي الضحكه عشان ما تشوفنيش وانا بضحك
بس انا مش قصدي الضحك اللي الناس عارفينه
انا ضحكتي يومها بتبئا دموع علشان كده انا بتعب

انا لما بشوفك بستغرب ازاي ما بكلمكاش
ازاي بعد الفتره دي كلها يا قلبي ما سمحتهاش
مش دي اللي كانت لو غابت عننا يوم ما شوفنهاش
كنا نحاول نرضيها بأي كلام ,, غير كده نتعب


ضحكتي قلبت بدموع
قلبي اتمني الخضوع
من تاني لقلبك

تقلك جرحك عذابك
وحشوني اوي في بعادك
بجد انا بحبك




هتصدق لو قولتلك ان انا من غير قلبك بتعذب
ومتستغربش انا عارف اني اخترت اننا نبعد
وحاولت احرم قلبك مني
لقتني اتحرمت منك

انا لما بشوفك بستغرب ازاي انا وانت بعدنا
دا انا وانت مكنش في حاجه في الدنيا بتفرقنا
مش فارقه ده كان بمزاجي ده ولا ده كان غصب عني
انا أخر كلمه هقولهالك ان انا محتاج حضنك




ضحكتي قلبت بدموع
قلبي اتمني الخضوع
من تاني لقلبك

تقلك جرحك عذابك
وحشوني اوي في بعادك
بجد انا بحبك

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي