الحب ما متشي




من جوه قلبك بتقولهالي وتعيدلي فيها 
وكأني اول مره اسمعها واحس بيها

مع اني قبلك سمعتها
وعشتها وصدقتها
وم اللي شفته منها
كان مستحيل افرح لو اتقالت ليا

من قبل ما تقولها انا حسيتها
وحياتي بيها انا حبيتها
غيرت رائي اتمنتها
لو بس منك طلعت ليا 


بحبك ايوه انا بحبك
ومهما يلومو انا جنبك
بطمنك انت وقلبك
ونفسي من جواك تسمع 

انا بعترف ان انا حبيتك
مع اني في الاول صديتك
وكنت لو عديت علي بيتك
ابص وأتمناك تطلع



بيقولو عادت كلمه عاديه
تتقال لواحده وممكن 100
ومعدش حب زي زمان
ولا حتي بقا في حنيه

بيقولو معدش حب خلاص
وبئا النفاق بدل الاخلاص
 وقلوبنا تاه منها الاحساس
وايدينا بقت في الميه


كدب حبيبي اللي بيتقال
وما نسمعوش غير م العزال
طيب ده حبك حسه خيال
الحب موجود ومامتشي



بحبك ايوه انا بحبك
ومهما يلومو انا جنبك
بطمنك انت وقلبك
ونفسي من جواك تسمع 

انا بعترف ان انا حبيتك
مع اني في الاول صديتك
وكنت لو عديت علي بيتك
ابص وأتمناك تطلع



0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي