سبني






كنت عايشله حياتي .
ومصدقت لقيته.
.
سبني وسبلي حياتي .
غريبه من غيره.
..
وكنت عايشله حياتي .
ومصدقت لقيته.
.
سبني وسبلي حيـــاتي .
غريبه من غيره.
...

بتفرج ع القلوب العاشقه من بعيد لبعيد .
بفتكر قلبه كان معايا كأني كنت في عيد.
.
بتفرج ع القلوب العاشقه من بعيد لبعيد .
بفتكر قلبه كان معايا كأني كنت في عيد.
ودموعي نزله مني ... وكل يوم بتزيد.
........................................

انا بحسد كل قلب .
عاش معاه قلب حبيبه .
وبقوله خلي بالك منه .
واوعي في يوم تسيبه.
.
انا بحسد كل قلب .
عاش معاه قلب حبيبه .
وبقوله خلي بالك منه .
واوعي في يوم تسيبه.
..

بتفرج ع القلوب العاشقه من بعيد لبعيد .
بفتكر قلبه كان معايا كأني كنت في عيد.
.
بتفرج ع القلوب العاشقه من بعيد لبعيد .
بفتكر قلبه كان معايا كأني كنت في عيد.

ودموعي نزله مني ... وكل يوم بتزيد

...........................................

بدور ع الحياه من بعد الحب تاني .
اتاريها مفيش حياه ولا هعرف احب تاني .
..

بتفرج ع القلوب العاشقه من بعيد لبعيد .
بفتكر قلبه كان معايا كأني كنت في عيد.
.
بتفرج ع القلوب العاشقه من بعيد لبعيد .
بفتكر قلبه كان معايا كأني كنت في عيد.

ودموعي نزله مني ... وكل يوم بتزيد
...........................................


0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي