عايش حياتي







عايش حياتي عشانك انت يا حبيبي .
عايش حياتي عشان عيونك دول حبيبي .
.
قلبي انا قبلك دا كان ولا اي شئ.
وجاله قلبك حسسه انه لعنيك ..
..

..
..



وانا يا ما قولت عليك بجد كلام كتير .
كلام يا عمري يحسسك بحبي ليك.
وياما قولت عليك حبيبي وفات كتير .
دا فات سنين علي حبنا وفاضل سنين.

.
.

......عايش حياتي .....

.
.

عايش حياتي ليك وبس ....
عايش حياتي عشان هواك.
.
عايش حياتي يا حبيبي ....
عشان حياتي هي اني اكون معاك.
.
انا روحي راحت لما شفت عنيك اواااام.
وشفت فيها حلم عمري من زمان.
.
.
.

وانا يا ما قولت عليك بجد كلام كتير .
كلام يا عمري يحسسك بحبي ليك.
وياما قولت عليك حبيبي وفات كتير .
دا فات سنين علي حبنا وفاضل سنين.


..
..
.....عايش حياتي ......
..
..

عايش حياتي عشانك انت يا حبيبي .
عايش حياتي عشان عيونك دول حبيبي .
قلبي انا قبلك دا كان ولا اي شئ.
وجاله قلبك حسسه انه لعنيك ..


.
.
......عايش حياتي ........

ـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي