هنسي حياتي






انا هنس حياتي .......وهبدء من جديد.
حبك يا حياتي ......عنه هبعد بعيد .
.
انا هنس حياتي .......وهبدء من جديد.
حبك يا حياتي ......عنه هبعد بعيد .
.
مش كل اللي نحبهم ...ونعيش لحبهم...بيحسو بينا مره...ويخلونا نحسهم.
كتير انا قلبي حبه...وعاش لهواه بجد..
.لكن قلبه اللي عنده...انا عنده اي حد...
.
مش كل اللي نحبهم ...ونعيش لحبهم...بيحسو بينا مره...ويخلونا نحسهم.
كتير انا قلبي حبه...وعاش لهواه بجد...
لكن قلبه اللي عنده...انا عنده اي حد...
..
انا اكتر حد عاش ...وهم واحزان كتيرا...
انا قلبي ياما شاف...منه حجات مستحيله...
.
انا اكتر حد عاش ...وهم واحزان كتيرا...
انا قلبي ياما شاف...منه حجات مستحيله...
.
يالللي رضياك جراحي ...ودموعي بتحبهم..
.انا كنت في يوم بحبك...وعشانك اقولهم...
اقول للناس بحالها...ولكل الكون كمان...
ان دموعك يا أسي ...موجوده في الاحلام...
..

انا عشت كتر بحبك...وبخاف علي قلبنا..
.بس انت بكلمه واحده...فرقت حبنا...
.
انا عشت كتر بحبك...وبخاف علي قلبنا...
بس انت بكلمه واحده...فرقت حبنا...
.
ياللي ظلمت قلبي ...وحرمته من حبيبه...
قلبي ممتشي بعدك...ولا هيموت من جراحك...
قلبي بيقول لقلبك...ويقول لعنيك كمان ...
مش هنسي الحب بعدك ...وفي يوم هتكون لوحدك.


0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي