مش ندمان






كل اللي قولته عليا .. انا قلبي سامح فيه
منا قلبي مش في ايديا .. علشان اغير فيه .
.وكل اللي قولته عليا .. انا قلبي سامح فيه
منا قلبي مش في ايديا .. علشان اغير فيه .
..
مش ندمان... علي كل كلمه قولتهالك يوم ما كان
قلبك معايا .
مش خسران ... بكره هتبكي عشان تشوف يوم من زمان
وتكون معايا .
..
انا مش ندمان... علي كل كلمه قولتهالك يوم ما كان
قلبك معايا .
و مش خسران ... بكره هتبكي عشان تشوف يوم من زمان
وتكون معايا .
.
.........................................................
.
كل اللي كان بايديا .. اني ابعد عن عنيك
وياريت تنسا عنيا .. علشان مش راجع ليك .
.وكل اللي كان بايديا .. اني ابعد عن عنيك
وياريت تنسا عنيا .. علشان مش راجع ليك .
.
مش ندمان... علي كل كلمه قولتهالك يوم ما كان
قلبك معايا .
مش خسران ... بكره هتبكي عشان تشوف يوم من زمان
وتكون معايا .
..
انا مش ندمان... علي كل كلمه قولتهالك يوم ما كان
قلبك معايا .
و مش خسران ... بكره هتبكي عشان تشوف يوم من زمان
وتكون معايا .
.
................................................................
.هييجي يوم ... وتشوفني تاني .
وعنيك هتبكي .. وانا مش في بالي .
.هييجي يوووم .. وتشوفني تااااااااني .
وعنيك هتبكي .. وانا مش في بالي
.
وان جيت عليا .. انا هبتسملك .. وهمشي تاني .
..
مش ندمان... علي كل كلمه قولتهالك يوم ما كان
قلبك معايا .
مش خسران ... بكره هتبكي عشان تشوف يوم من زمان
وتكون معايا .
.
انا مش ندمان... علي كل كلمه قولتهالك يوم ما كان
قلبك معايا .
و مش خسران ... بكره هتبكي عشان تشوف يوم من زمان
وتكون معايا .
.
...................................................................
.

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي