الورده



انا بهديهالك

الورده ديا

لعيونك انتي

انا بهديهالك







ورده عشانك

ورده عشاني

ورده عشان
تقولك بحبك

 






اقدر دلوقتي اقولك

علي كل كلمه في قلبي ليكي من زمان


 

اقدر دلوقتي اصرحك

واقولك انك حلم عمري الجاي كمان

 






انا بهديهالك

الورده ديا

لعيونك انتي

انا بهديهالك



ورده عشانك

ورده عشاني

ورده عشان

تقولك بحبك




انا بديهالك

في اديكي انتي

وعشانك انتي

انا بهديهالك







وردة حياتي

دي في ايدك انتي

تحفظي عليها ... تموتيها

دا قرارك انتي



اقدر دلوقتي اقولك
علي كل كلمه في قلبي ليكي من زكان

اقدر دلوقتي اصارحك
واقولك انك حلمي عمري الجاي كمان



 



انا بهديهالك

الورده ديا

لعيونك انتي

انا بهديهالك


 

ورده عشانك

ورده عشاني

ورده عشان

تقولك بحبك

 







الورده ديا

شايله اللي فيا

حبي وخوفي

وغيرتي وشوقي

واكتر كمان


 



مديلي ايدك

وخوديها مني

لو تقبليها

تاخدي عليها

قلبي كمان

 

اقدر دلوقتي اقولك

علي كل كلمه في قلبي ليكي من زمان



اقدر دلوقتي اصرحك

واقولك انك حلم عمري الجاي كمان

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي