من غير ما تكمل

من غير ما تكمل
انا عايز اقولك حاجه
انا لسه بحبك
وانا اسف جدا ليك

انا عايزك تعرف
لو حتي بعدنا في يوم
انا عمري ما هنسي
ايامك او لياليك

واللي انت سمعته
انا عايزك تسمع مني
انا لما جرحتك
كان فعلا غصبا عني
منا فاكرك فاهم
وهتعرف اني شاريك


انا عارف ايه اللي في قلبك
واللي في بالك واللي قاسيته
بس انا بستسمح قلبك
يعترف ان انا حبيته

انا عارف انك مش فاهم
ولا حاسس ايه اللي بقوله
مهو قلبك قالك انك
شوفت الجرح علي اصوله
لكن والله بحلف
عمر انا ما حاولت أخونه

المشكله انك فاهم
لكن بتكدب نفسك
والاكتر انك عارف
ان انا عمري ما جرحتك
ده انا لو هجرح في الدنيا
عمري انا ما اجرح احساسك



واللي انت سمعته
انا عايزك تسمع مني
انا لما جرحتك
كان فعلا غصبا عني
منا فاكرك فاهم
وهتعرف اني شاريك


من غير ما تكمل
انا عايز اقولك حاجه
انا لسه بحبك
وانا اسف جدا ليك

انا عايزك تعرف
لو حتي بعدنا في يوم
انا عمري ما هنسي
ايامك او لياليك

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي