في حيره انا عايش

في حيره انا عايش ومش عارف نهايتي معاك
وداع ولا لقا صدقني انا خلصت  صبري معاك

حرام تكدب عليا في اي حاجه انا عشتها
بلاش تبئا حقيقتك عكس ما صدقتها


ومش هقدر اقول تاني فيك اكتر م اللي قولته
حبيبي حكيت انا للناس معاك كل اللي شفته
حقيقي انت ياروحي لغز عمري ما فهمته 

ولو كان حلم انا مبسوط ومش عايز افوق منه
ولو كان وهم صدقني هكون للوهم مزلولو
لان هواك دا جوايا يا اجمل حد انا عرفته



معايا
نفسي اعيش وياك ويبئا العمر بس معاك

حياتي
دي فدا دنياك واملي كله بس رضاك

وحزني
بيك انا هنساه ومش هرجع تاني والقاه

وكل مونايا لو ثانيه
تعيشها واعيشها ويا هواك


 ومش هقدر اقول تاني فيك اكتر م اللي قولته
حبيبي حكيت انا للناس معاك كل اللي شفته
حقيقي انت ياروحي لغز عمري ما فهمته 

ولو كان حلم انا مبسوط ومش عايز افوق منه
ولو كان وهم صدقني هكون للوهم مزلولو
لان هواك دا جوايا يا اجمل حد انا عرفته



0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي