فاكرها سهله ؟






انت فاكرها سهله
يوم ما تحس انك مش عايزني اكون معاك
يا حبيبي انا مش ملاك
مش هقدر ابعد عنك
ولا هقدر اني انساك

انت فاكرها سهله
تسبني واقول موافق
وابعد عنك واوافق
واحسسك اني راضي
هبئا بكدب وانافق


مش ناسي ومش هنسي
دا انا من غيرك ولا اسوي
حبيبي بلاش تضيع مني
وشيل من قلبك القسوي

مش ناسي ولا هنسي
حجات كانت في يوم بينا
ولو بتقولي انساني
قلبي بيقولك لاء انسي




تفتكر انا هقدر اعيش من بعدك ولا اتحمل بعدك
تفتكر انا ممكن افكر اعيش لوثانيه محروم منك
أفتكر ان انا هنهي حياتي لو سبتني ولا نستني
ودا مش تهديد مني دي طريقه عشان اصعب علي قلبك


انت فاكرها سهله
تسبني واقول موافق
وابعد عنك واوافق
واحسسك اني راضي
هبئا بكدب وانافق


مش ناسي ومش هنسي
دا انا من غيرك ولا اسوي
حبيبي بلاش تضيع مني
وشيل من قلبك القسوي

مش ناسي ولا هنسي
حجات كانت في يوم بينا
ولو بتقولي انساني
قلبي بيقولك لاء انسي



0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي