بسم الدم





http://www.elshaab.org/articles_images/20_04_2011_1022404767_233596.jpg






بسم الدم 
بسم كرامة كل شهيد 
بدمعة ام 
بتودع ابنها الوحيد 

بسم الحريه المصريه 
بسم الثوره وبسم الشعب 
بسم الطلبات السلميه 
بسم الشعر وبسم الحب 

انا هبدء من هنا في مكاني 
انا بيتي بئا هو ميداني 
راح احقق فيه الحريه 
وهخطط لبناء أوطاني 

م اليوم ده انا هعرف قيمتي 
انا صاحي يا بلدي لو نمتي 
وبروحي انا هحمي كرامتك 
وايديا في ايدك لو قومتي 

يا بلادي انا من أولادك 
ورصاصه دايما في سلاحك 
لو أيا من كان يأذيكي 
انا دمي فداكي وعشانك 


بسم الدم 
بسم البسمه في وش الثاير 
بسم كرامتي 
مش هقبل تاني اني أتعاير 

بسم القلب وبسم الطيبه 
بسم غلاوة أي حبيبه 
بسم مكانتك جوه في قلبي 
بسم الهيبه 


يا ولاد شعبي هنبدء يلا 
انسو الحزن وانسو الأه 
يلا هنبني تاني بلدنا 
يلا هنبدء
بسم الله 



شارك ع الفيس بوك 


1 عايز تقول رائيك؟:

Unknown يقول...

تسلم ايديك انت وكل مصري تسلم ايدين الي عشان مصر ضحو و لعل الله يحتسب من مات بالثوره شهيداااااا

مازلت عايش في الحياه بكيفي