انا عارف





انا عارف ان انا مش فيا كل الحجات اللي انت عايزها
بس انا يا حبيبي قلبي بحبك ودي حاجه الكل عارفها

.
ويكفينـــــــــــي هــــــــــــي

..
هي اني
بحبـــــــــــك انت
هي اني شاريــــــــك بجد

.
هي اني يا نور عيوني
محتاك القيـــــــــــك بجد

.
بين ايديا وملك قلبي
انت ليا مش اي حد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ممكن مبعرفش اقول كل حاجه تحبها

.
جايز مبعرفش انطق اي حاجه تحسها

.
لكن اللي موجود في عينك دا اللي خلاني احبها

..

اكيد حسيت بحبي .. لما يوم انا قولتلك
اكيد مفهمتنيش .. وانا يما شرحتلك
اكيد حاسس بقلبي .. واني ياما اشتقتلك


.

اعرف بئا وافهم حبــــــــــــي
اسمع ولازم تفهمنـــــــــي
يكفيني حبيبي انك تعرف ........... اني بحبــــــــــــــــــــــــــــــك


..

هي اني بحبـــــــــــك انت
هي اني شاريــــــــك بجد

.
هي اني يا سيد عيوني
محتاك القيـــــــــــك بجد

.
بين ايديا وملك قلبي
انت ومش اي حد


*****************

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي