القلب بيعشق قبل العين








القلب بيعشق قبل العين
وفي حالة الحب اكيد الاتنين .... بيحبو من غير ما افكر
مهو مش معقول انا احب اتنين
واحد بالقلب والتاني بالعين ..... القلب هيكسب اكتر
..

وعملت ايه طول السنين
منا يما شفت كتير حلوين
ومعرفتش احبهم
.
علشان الحب كان من العين
وكنت اشوفهم كل يومين
مقربتش منهم
..

وحتي لو حبوني هما وكنت انا محتاجلهم
وجم قالولي كتير بحبك عشانك انت بصدهم


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

القلب بيعشق قبل العين
وفي حالة الحب اكيد الاتنين .... بيحبو من غير ما افكر
مهو مش معقول انا احب اتنين
واحد بالقلب والتاني بالعين ..... القلب هيكسب اكتر
.

وفيها ايه احب واحده انا عمري عمري ما شفتها
في الوقت دا قلبي اكيد هو اللي خلاني احبها
وانا اتفقت مع قلبي اللي يقول عليها هقولها
.

هقولهـــــــــــــــــا بحبهــــــــــــــــا ومش مهم شكلها
هقولهــــــــــــــــا محتاجلهــــــــــــا اكيد هتفرح بعدها
هقولهـــــــــــــــا عشقتهـــــــــــــــا وهقول واعيد بحبهــــــــــــــــــــا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

القلب بيعشق قبل العين
وفي حالة الحب اكيد الاتنين .... بيحبو من غير ما افكر
مهو مش معقول انا احب اتنين
واحد بالقلب والتاني بالعين ..... القلب هيكسب اكتر
*************************

0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي